Friday, August 5, 2011

FASTING MOON

ehem...ehem...Assalamualaikum WBT...

cewahhhh...lama gila tak bukak blog aku nih..dah bersawang berkarat mcm pagar kat kg aku nu...ahahahah...where am i before this??OMG...OMG....sampai lupa pasal blog aku nih..and hell yeah once again kena buat password baru..as usual lah kan...>.<

lepas tu baca post lepas2..wahahaha..broken english uolssss...cam hape je..ada aku kesah janji korang paham kan..kalau tak paham g main jauh2...ishhh...

lepas tu tgk apa punya old style la blog aku nih...kahkahkah...tunggu la bila ada masa lapang aku touch up2 la blog aku ni ye...

there was many things happened...so nanti la aku potpet2 dalam blog aku nih..cam best je kan...kalau tak best ada aku kesah...

selamat berpuasa semua...tata...

p/s : tajuk cakap pasal poser aku taip pasal lain..biol betul la...

No comments:

Post a Comment