Wednesday, August 10, 2011

BERSAHUR

Good Morning....:D

Korang selalu sahur apa eh? time bujang2 dulu aku jarang bersahur..giler payah nak bangun...nak pegi dining kat kolej pun malas...padahal free je pun...aku lebih suka makan megi cup kat dalam bilik...wahahahah..biasa la student...korang jangan cakap korang tak makan megi okek...kalau tak makan g hempuk kepala kat dinding...budak2 medic pun makan megi...

Sekarang ni bila dah ada family sendiri...terpaksa la jugak bangun...erkkk...tapi mostly anak aku la yang terjaga dulu...huhuhu...anak aku ni macam real life alarm clock...boleh gitu? dan biasanya kitaorg makan apa yang ada je la...hubby aku kurma pun jadi..aku??takde megi aku minum air je...hahahah....last weekend balik kampung kak ngah aku bagi frozen food...ok2 dia bagi mak lepas tu mak bagi aku pasal fridge dia penuh...hahahah...rezeki2....sedap wei murtabak daging dengan samosa...rangup2 gitu...saper2 nak order leh order dengan kak ngah aku...aku pun tak tau dia beli kat mana....

Bersahur ni banyak kebaikannya...(wah fefewling ustazah)...nak2 cam aku yang ada gastrik tahap petala kelapan ni...so kena la makan kan...harap2 en. gastrik tak datang time poser2 ni....wah dah pukul 5.50pg...aku kena bersiap2 g keje...awal??..haruslah pasal tempat aku keje bukan kat belakang rumah aku....choi ok....

p/s : aku bawak kereta lemah lembut gitu..so terpaksa la pegi awal...uhuk...




No comments:

Post a Comment