Sunday, November 20, 2011

RELAXING SUNDAY

Hi...Korang suka tak hari ahad? Aku paling suka hari ahad...sebab usually setiap hari ahad...hubby aku akan bawak aku dan anak pergi park S2...ala dekat je dengan umah...dan hari ahad jugak la hubby aku tak busy...kalau dia keje jugak......arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

Dalam kul 7 kitaorang sampai...tak perasan semalam hujan...so cuaca sangat la best...embun sejuk kan...terus kitaorg decide jalan2 2 round...biasa kitaorg pusing sekali je park tu lepas tu balik...tapi sebab masa masih awal...boleh la bagi keluar peluh sikit...lemak pun dah banyak nih...huwaaaaaaaaaa...

Time ni orang takde la ramai sangat...tapi while walking tu...nampak 2 team hoki tengah training...wow...teringat zaman2 sekolah...best betul...lepas tu ada budak tengah main roller blade...hubby aku pun tanya...hari tu dah amik roller blade kat tampin...main la kat sini...erkkkk...aku ke nak main??aku jawab taknak...tunggu la haikal besar sikit..main dengan dia...malu la plak main sorang2...aku kan pemalu..kalau jatuh tak ke malu...hahaha...

ni la roller blade aku...aku pun dah tak ingat aku beli kat mana dan harga berapa...dah lama giler roller blade ni...lepas je aku masuk keje aku dah tak main..simpan kat tampin...berhabuk lagi..tapi masih boleh guna...


Aku terasa nak cari roller blade baru la..kaler pink lak..hahahha...aku memang takde kaler lain..manjang pink aje...masa ambil kat tampin tu mak aku dah pesan..main elok2 ye..kang jatuh plak...wah macam zaman skolah dulu la mak pesan..rindu kat mak..muahksss...ingat kaki lebam2 main hoki mak la tuam dengan kain panas...hmmmm...miss good old days...T_T

Semalam pulak kitaorang shopping kat JJ...lepas tu makan kat chicken rice...hubby tanya aku nak makan apa...entah la sekarang takde selera plak nak makan...aku just pesan ni je..


Hubby aku dengan Helmi pesan ni pulak..sungguh la tak aci...


Dan muka anak aku lak jadi gini...pantang tengok makanan...


Dan aksi ini jangan di tiru okek...


Owh time jalan2 kat park tadi ada 2 chinese gals tengah jog...lalu sebelah anak aku je...terus cakap..wah his eyes...so cuteeeee...adoi la...jangan dah besar ramai peminat dah la..penat aku nak jaga kang...


P/s : Next week nak start jogging balik...hubby cakap jogging kat park je la..tredmill tu bila ntah nak amik...yeay...mari2 membusy kan body...\(^_^)/

No comments:

Post a Comment