Tuesday, February 3, 2009

My 1st entry :D

Assalamualaikum w.b.t...

sbnrnye dh lama aku nk create blog sndr...tp tu la kadg2 ble ada free time je aku terlupa...tp hr ni ble aku bc blog2 org lain...teringin nk buat sndr...so terwujudlah blog aku ni :D

tujuan aku buat blog ni hanyalah nk share apa yg aku rs...hidup aku...dan apa yg aku buat...dan juga nk share ilmu2 dgn pembc semua..itupun klu ada org nk bc blog aku ni....

last week jgk aku dh attend interview utk lecturer tu...time interview tu ok jgk la...even aku slh jwb 1 q...hehehe...tp xper...yg lain ok...ble ntah nk dpt surat posting tu...skrg ni dgn bz tuisyen lg...nk op lg...harap2 luka op tu nanti sempat sembuh sblm hr ahad...sbb ahad dh kne ngajar tuisyen...dgn tuisyen ni jgk la aku dpt duit poket sbb aku xske mgharap dr hubby aku...sejak abis master thn lpas..aku duk umah rs mcm menyushkan dia...even dia xanggap mcm tu..tp aku kurg selesa bergantung dgn dia je...harap2 aku dpt posting yg dkt2....slh satunya sbb tuisyen aku ni...

aku harap semoga Allah s.w.t lindungi aku semasa op nanti...dan aku harap ada berita yg baik slps op tu...semoga juga nanti aku dpt laluinya...amin...bersmbg lg k....wassalam..

1 comment:

  1. Hai am... Akhirnya, aku bc gak blog ko. Saje aku cari 1st post ko utk komen. Kalau rerajin, boleh la jenguk blog aku juga..
    https://rilliz2906.blogspot.com/

    ReplyDelete