Saturday, February 7, 2009

Memancing..

tadi aku g memancing...xpenah2 aku join hubby aku g mancing...hr ni dia ajak sbb dia dh belikan alat pancing utk aku..so dr duk bisu je kat umah...baik aku g..blh tenangkan fikiran yg xtentu arah ni...bkn mancing apa sgt pun...mancing kat kolam je...kat country height..

rupa2nya best mancing ni...asal aku letak dlm kolam je dpt ikan...ok2...to be honest...hubby aku yg letak dlm kolam...aku mana reti...aku reti pegang je...tp...xsmpi seminit ikan naik...seronok tul walaupun lampam kecik...apa ntah resepi umpan yg hubby aku taruk...dia bubuh dedak,roti ngan belacan sket...jgn xcaya...naik 8ekor lampam td even kecik2 pun...seronok sgt...tp 5ekor terlepas dpn mata...eeeeee...tension tul...

xlama pun mancing tu...ada la dlm 2jam...dr kul 10-12 tghr...klu tak sbb dh lapar...mau aku duduk situ smpi ptg...dh la environment cantik..mmg relax la...ble ntah nk g lg...hr selasa dh op...tggu bln dpn la br pegi lg...ble dh betul2 sembuh...klu ada sape2 tahu tmpt menarik utk mancing bgtau la kay... :)


No comments:

Post a Comment