Monday, February 9, 2009

IT Freak...

hari ni pegi shopping dgn jayanya...shopping 2 printer dgn external hard disk...kat ukm kan tgh ada pesta IT...so singgah sana ingt nk riki2 barg je..xsgka terbg gak la dlm rm500++...tu klu duk lama lg kat situ sure borong sakan...slmt xder cash money je...

skrg ni aku dh start puasa...sbb bsk kan nk op...so kne la berpuasa...harap2 semuanya berjln ngan baik..pastu leh lepak kat kg...semlm penat sungguh...aku buat tuisyen dr pukul 11-6.30 ptg...ada gap pun sejam2 je..so mlm tu abg aku ckp ada game bola manu main...jd aku lepak la smpi kul 12mlm...rupa2nya aku terus tertdo...mcm bosan je time 1st half...terus aku ajak hubby blik...smpi2 kat umah je..abg aku msg..manu menang 1-0 dgn west ham...cesss...asal aku blik je br la nk goal...td xmo goal plak...hampeh tul...

aku dh beli gamat healing perisa oren..so nanti lpas op kne la minum...tp gamat healing yg bgs yg lain...tokey kedai tu ckp xbrape sedap...dr aku xmkn benda tu baik la aku beli benda yg aku mkn...even effect dia mgkn xsama...xper la..janji aku ada minum supplement...so..jmp lg next week...(sbnrnye aku tgh takot+riso+cuak nk op besok (@ _ @) )

No comments:

Post a Comment